piątek, 21 października 2016

Tarta z farszem drobiowo - warzywnym


Składniki:
Ciasto:

1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
100 g masła
1 żółtko
sól
woda

Farsz:
1 podwójna pierś z kurczaka
1 szklanka groszku zielonego
4 ogórki kiszone
100 g serka naturalnego typu Bieluch lub Twój smak

Przygotowanie:
Mąkę utrzeć z masłem. Dodać żółtko, 3 łyżki wody oraz małą ilość soli. Wszystko razem dobrze ugnieść. Uformować kulę, zawinąć w folię spożywczą i włożyć do lodówki na 20 minut. Po wyjęciu  rozwałkować na płaski okrągły placek i wyłożyć nim wysmarowaną wcześniej masłem formę do pieczenia. Wstawić do piekarnika nagrzanego na 180 st C na 15 minut. W tym czasie przygotować farsz. Kurczaka drobno pokroić i ugotować na parze lub usmażyć. Do kurczaka dodać groszek i pokrojony drobno ogórek kiszony. Serek naturalny przełożyć do szklanki dolać 50 ml wody. Dokładnie wymieszać a następnie dodać do kurczaka z warzywami. Wszystkie składniki połączyć. Po 15 minutach farsz nałożyć na podpieczona tartę i włożyć do piekarnika jeszcze na 15 minut.

2 komentarze:

  1. O matko! 23:10... a ja zgłodniałam... Mogłam jednak nie czytać tego wpisu :P
    A zdjęcia... ahhh

    OdpowiedzUsuń